dilluns, 31 de desembre del 2012

Conte de Nadal.

L'últim dia del 2.007, vaig recomanar-vos el llibre " Smoke & Blue in the face", editat l'any 1.995 per Anagrama que recull els guions de dues pel·lícules de l'escriptor de New Jersey, Paul Auster. Passen els anys i continuo emocionant-me al començar a llegir a la pàgina 153 el Conte de Nadal en que l' Auggie ( Harvey Keitel) li explica al seu amic Paul ( William Hut), una història que enamora....
La pel·lícula dirigida per Wayne Wang , amb guió de Paul Auster, ens regala deu minuts de conversa memorables entre dos bons amics. Gens d'acció, però molta emoció.


Ara que vivim dies de regals, molts materials, us  vull fer un regal immaterial . Si teniu quinze minuts no deixeu de visionar els tres vídeos següents. En els dos primers podreu descobrir el Conte de Nadal de l'Auggie Wren.



La cirereta del pastís és la monumental cançó de Tom Waits que en cinc minuts sintetitza el conte i, que si encara us queden llàgrimes, us les robarà totes.


Llegiu, mireu, escolteu el Conte de Nadal que ens regala Paul Auster.
Atentament.
Senyor i

4 comentaris:

  1. Ens ha agradat molt! I ens hem emocionat... avui la Júlia R. s'ha recordat que al blog del senyor i hi hauria un regal per als pares però també per als fills.

    Feliç 2013
    Júlia R, Albert i Núria

    ResponElimina
  2. Perfecte! Realment és emocionant.
    Feliç 2.013.
    Atentament.

    ResponElimina
  3. Hola senyor i, com va? a les canpanades vaig menjar 12 pilotazos per celebrar lany nou, ara e mirat el conte de nadal amb la meva mare i ens a agradat moltisim, estic molt nerviosa perque ja ariven els tres reis mags vesitos, i molt bon any 2013 soc, la ABRIL PELEGRI ESTRELLA

    ResponElimina
  4. Hola Abril, estic content perquè a la mare i a tu us ha agradat moltíssim el Conte de Nadal, a mi també m'entusiasma.Estic segur que els reis pensen amb l'Abril i li portaran una colla de regals. Una abraçada i bon any 2013.
    Atentament.

    ResponElimina