dilluns, 1 de setembre del 2008

El Capità Nemo demana ajuda

Estava passejant tranquil·lament quan un home vestit de mariner antic m'ha demanat si el volia ajudar. Les seves explicacions m'han deixat molt i molt sorprès. Suposo que al veure la meva cara s'ha vist obligat a demostrar la veracitat del que havia dit. L'he acompanyat i realment tenia amarrat un submarí molt estrany on m'ha convidat a pujar. També he fet algunes fotografies.

M'ha dit que havia marxat uns dies de la novel·la de la que forma part per visitar a un bon amic... Ara no recorda el títol del llibre al que ha de tornar, i està molt preocupat perquè els lectors sense ell i el seu submarí no podran gaudir llegint, ja que el llibre no tindrà cap sentit.

Pensa, m'ha dit, en la colla de nois i noies, de nens i nenes que aniran a les biblioteques i demanaran el llibre! Recordo bé que és un llibre molt i molt llegit, fins i tot han fet d'ell algunes versions cinematogràfiques.
Aquí teniu una serie de dades, el podem ajudar entre tots?:
Ell es diu Nemo, i és el capità. El seu submarí és el Nautilus. L'autor de la novel·la és Jules Verne.

Li agrada molt la música i tocar el seu piano. Ha lluitat contra calamars gegants. El llibre forma part de la serie Viatges extraordinaris.

És un dels llibres de la trilogia que completen les novel·les: Els fills del Capità Grant i L' illa misteriosa.
Nens i nenes del Sant Jordi a quin llibre ha de tornar el Capità Nemo?
Atentament.
Senyor i

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada