dilluns, 26 de juliol del 2010

Trobar-nos a la xarxa.

El passat dia 2 vaig rebre un correu electrònic d'en Xavier Caballé. De manera casual va anar a parar al blog de la biblioteca i em demanava autorització per penjar les fotografies de la nostra descoberta de la Biblioteca del Monestir de Poblet al seu magnífic blog " Diari d'un llibre vell". En Xavier, entre altres temes, tracta del món del llibre vell i la història de Catalunya.Sovint parla de Poblet, on podreu llegir una entrada dedicada al nostre blog.
Evidentment li vaig donar les fotos que em demanava,i ell em va autoritzar a publicar-ne de seves. Nens i nenes, hi ha res millor que compartir?Avui en penjo dos on podeu veure l'evolució de la Biblioteca de Poblet i una dels monjos treballant a la impremta del monestir.

Vista fototípica de la Biblioteca de Poblet (1.879)

Biblioteca de Poblet (1.957)

Impremta de Poblet (1.957).

Quina sort trobar-nos a la xarxa! Els enamorats del món del llibre vell i la història no deixeu de visitar "Diari d'un llibre vell".
Gràcies Xavier per la feina ben feta.
Atentament.
Senyor i

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada