dimecres, 8 de desembre del 2010

L'Illa de la Maternitat.

Passejar per la Rambla d'Aragó ens permet gaudir d'un espai cultural i urbanístic molt important conegut com l' Illa de la Maternitat. Just on conflueixen el centre històric i un dels eixos de l'eixample de la ciutat podem admirar l'obra de diferents arquitectes que han transformat totalment aquest espai. Josep Benedito i Santiago Orteu són els arquitectes responsables de l'Arxiu Històric de Lleida, Joan Rodon del Museu de Lleida, i Daniel Gelabert de la Biblioteca Pública.

Deixo la Rambla d'Aragó i vaig cap al Museu de Lleida però la meva intenció no és visitar-lo. Avui nenes i nens he quedat amb la Glòria, la responsable de l'Arxiu Històric de Lleida . Camino entre la Biblioteca Pública i el Museu per arribar finalment a l'Arxiu.

Estic emocionat, molt aviat podrem descobrir una colla de secrets del nostre arxiu. Vaig cap a la porta, preparo la càmera, el quadern i el llapis. Ja ho tinc tot ara cal obrir molt els ulls i les orelles i segur que aprendrem coses noves.

Miro el rellotge , com sempre us he dit , la puntualitat és molt important. Ha arribat el moment de començar una nova recerca. Voleu entrar?
Atentament.
Senyor i

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada