dijous, 17 de juliol del 2008

Cal.ligrafies

Estava passejant i de cop vaig veure un senyor que en una petita tauleta hi tenia uns pinzells, uns potets de tinta, uns papers,... Agafa el pinzell i comença a escriure. Cal dir que fa molt bona lletra. El senyor em mira i somriu , potser somriu al veure la meva cara de sorpresa...

Quedo bocabadat al contemplar els seus moviments ràpids i segurs. Cada signe és una petita obra d'art. Va omplint fulls i fulls, i ...sempre somriu.

Cada cop que omple un full, posa un altra mena de paper al damunt per eixugar la tinta.
Està clar que no escriu ni en català, ni en castellà. Potser en francès o en anglès. No, no serà alemany!
Nenes i nens em podeu ajudar? En quin idioma escriu aquest misteriós senyor?
Atentament.
Senyor i

2 comentaris:

  1. és xines o japones. A mi m'agraden les cançons i les lletres dels dibuixos japonesos, i en voldria aprendre.

    ResponElimina
  2. Apreciada Mar:
    Molt bé, el senyor escriu en xinés.Et felicito, a més a més de descobrir el secret de la cal.ligrafia; m'agrada molt veure les ganes que tens d'aprendre.
    Una abraçada.

    ResponElimina