dissabte, 3 de desembre del 2011

Dissabtes poesia: Eduard Canimas.

Vaig descobrir l'Eduard Canimas al febrer del 2.009 en un concert inoblidable al Cafè del Teatre :
" Roger Mas + Eduard Canimas en concert". Com a seguidor de Roger Mas , que em sembla un dels màxims exponents de la música catalana actual, no deixo escapar cap de les seves actuacions. Eduard Canimas era, per a mi, un desconegut... Em va deixar bocabadat. L'Eduard és un lletrista sorprenent. Les seves cançons estan plenes de sensacions, de poesia. La complicitat del Roger i l'Eduard va ser total i ens van regalar una nit màgica. En aquell concert Canimas es va centrar en el disc del 2.006 "Noh iha crisi". L'any 2.003 havia fet el seu primer disc en solitari: "Canimas o rebentes".
El passat mes d'octubre va tornar al Cafè del Teatre per presentar el seu últim disc: "Sagrat cor", una petita joia.

Un disc per xalar. Un regal, la segona cançó : "Puc tancar i obrir".


puc tancar i obrir la mà
puc posar un peu davant
l'altre peu
i fer un pas endavant

puc obrir el meu cor tancat
puc posar una mica de llum
per "llà" on vaig

i amb l'altra mà puc oferir-te
un ram de flors
collides pel camí que jo he trobat

vull entrar en un llac serè
i lentament treure'm la roba
que ja no em serveix

em despullo davant teu
i si vols fusionem
el teu cos amb el meu

puc estimar-te i no tenir-te
deixo ben obertes
les finestres de l'amor

Escoltar al cantant de les terres gironines és tot un plaer. Les seves cançons no us deixaran indiferents .
Si voleu veure l'Eduard Canimas cantant aquesta cançó aquí teniu el vídeo:




Gràcies Eduard.
Atentament.
Senyor i

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada